måndag 8 augusti 2016

hemmakontor!

Just i detta nu installeras ett nytt fönster i det som ska bli mitt hemmakontor!
Också känt som det gamla badrummet... Tyvärr måste vi vänta med resten av renoveringen tills fasaden är färdigmålad men fönstret måste installeras så vi kan fixa ny plank på fasaden innan vi kan måla den. Ja.
Och jag har fortfarande en ytterdörr kvar att måla. Jag tycker vi kan köra en omgång juli till!

Det är ett litet rum och jag har några möbler som är bestämda till rummet. Ett skrivbord och en smal skänk och sen har vi fått en grammofon av svärfar som jag hade tänkt ha därinne men jag får inse att den inte får plats. Vi sparar den till ett annat rum!
Utöver det ett par stringhyllor (fejk) som är mer för de fina saker.

Jag vill inte klämma in för mycket möbler därinne men någon slags förvaring hade varit bra...

Modular storage in @oldbrandnew's amazing New Orleans home:

17 ideas para decorar con estanterías                                                                                                                                                      Más:

tipsdedecor.com supplies Bedroom Furniture : Thousands of Deals, Thousands in Savings at Create the perfect bedroom oasis with furniture from Overstock.:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar